| Foto:Willem Krol
| Foto:Willem Krol

Nieuwe editie Bollenstreekinfo magazine is weer uit

Algemeen

magazine ♦ De gezamenlijke VVV marketeers, de gemeentebesturen van de Bollenstreek, Katwijk en Leiden, alsook de ondernemers zijn zich ervan bewust dat er nog volop kansen liggen om de regio nog beter op de kaart te zetten. Zowel voor de inwoners als voor de toeristen.

Ook dit jaar werkten zij weer gezamenlijk mee aan het tot stand komen van de fraaie nieuwe uitgave van de Bollenstreek.info gerealiseerd door Uitgeverij Verhagen. In Bollenstreek.info lente 2017 staat weer een scala aan mogelijkheden, activiteiten en belangrijke locaties, die de streek ook dit jaar weer te bieden heeft.

Mede daardoor werd even voor de officiële opening van Keukenhof de nieuwe editie van de Bollenstreek.info gepresenteerd. Annemarie Gerards, PR-manager van Keukenhof, kreeg het eerste exemplaar uit handen van Dirk Bouwman, directeur van uitgeverij Verhagen.
Ruim 140.000 exemplaren vallen er in de brievenbus en komen op meer dan 300 afhaalpunten te liggen in Leiden en de Duin- en Bollenstreek.

Naast de zes gemeenten in de bloeiende Duin- en Bollenstreek maakt Leiden onderdeel uit van de samenwerking. De stad die met haar cultuur, musea en grachten zoveel te bieden heeft. Gecombineerde arrangementen in samenwerking met de Bollenstreekgemeenten maken de toeristische mogelijkheden aantrekkelijk. Een prachtig beeld van een aaneen gesloten regio. Geen navelstaren naar het eigen gebied maar gezamenlijk kijken wat de gehele regio te bieden heeft.

Het is juist de samenwerking tussen Leiden en de Bollenstreek die nodig is om het gebied structureel en economisch verder te ontwikkelen. De bollenvelden, de stranden, de plassen en de historische cultuurstad Leiden. Door een goede samenwerking kan het maximale er worden uitgehaald. Bollenstreek.info is daar een onderdeel van. Kijk ook op www.bollenstreek.info voor nog meer activiteiten.

Op de foto: De VVV en City Marketeers van de Duin- en Bollenstreek en Leiden met de nieuwe Bollenstreek.info. V.l.n.r. Dorien Broekhof VVVmarketing Leiden, Teuntje van Delft hoofdredacteur Uitgeverij Verhagen, Annemarie Guijt VVVmarketing Katwijk, Klaas Slootweg centrummanagement Hillegom, Dirk Bouman directeur Uitgeverij Verhagen, Annemarie Gerards PR en communicatiemanager Keukenhof, Roza van der Veer VVV Teylingen, Brigitte Zoet VVVLisse, Ludo Stikvoort VVVWarmond, Femke de Jager VVVmarketing Noordwijk en Cilene Geerlings VVV Noordwijkerhout.

Uit de krant