Marco van der Lingen | Foto: LinkedIn
Marco van der Lingen | Foto: LinkedIn

Samenstelling Stichting Lisse Marketing verandert

Toerisme Kort nieuws

LISSE • Sinds 1 januari is er het een en ander veranderd bij Stichting Lisse Marketing.

Door Arie in 't Veld

Al in januari 2016 bijvoorbeeld heeft Marco van der Lingen aangegeven zich meer te willen concentreren op de activiteiten die hij met zijn eigen bedrijf Skreenz onderneemt. Marco was als marketingstrateeg aangetrokken om een nieuwe lijn uit te zetten voor de organisatie en Lisse daarmee op de kaart te zetten. Diverse mooie projecten en samenwerkingen kwamen van zijn hand, zoals de ontwikkeling en introductie van het merk Dorpshart Lisse, het Flower Festival, de verhuizing van VVV Lisse naar Museum de Zwarte Tulp en samenwerkingen met onder andere Amsterdam Marketing, VVV Nederland en diverse organisaties en verenigingen in en om Lisse. Voor Marco zal geen persoon op strategisch niveau terug komen. De focus van Stichting Lisse Marketing komt meer te liggen op de uitvoerende marketingtaken waar de stichting zich mee bezighoudt, zoals de promotie van Lisse en het Dorpshart en de uitvoering en ondersteuning van diverse evenementen.

De taken van Marco zullen voor een groot gedeelte overgenomen worden door het huidige team van Stichting Lisse Marketing Brigitte Zoet (VVV Kleurrijk Lisse), Eva Rusman (Dorpshart Lisse) en het bestuur. Per 1 februari wordt het team aangevuld met Hella Radic-Hoogzand. Zij zal het team ondersteunen bij activiteiten en evenementen.

Uit de krant