Met een promobus gaat Hobaho het land door.
Met een promobus gaat Hobaho het land door. Foto: Natasja van Ruiten

Hobaha gaat on tour tijdens de lelieweek

Zakelijk

Hobaho by Dümmen Orange zal van 6 tot en met 10 september ‘on tour’ gaan. In het kader van het 100-jarig jubileum vond men het een goed plan om de lelieweek dit jaar over een andere boeg te gooien. “We gaan dit jaar naar de klanten toe, en zo krijgen zij informatie over het nieuwe assortiment van de veredelaars, een mooi boeket samengesteld met de nieuwe soorten van de veredelaars De Jong Lelies en Royal van Zanten en een leuke verrassing.”

In vijf dagen tijd zal het Hobaho-lelieteam en het promoteam de diverse regio’s in Nederland aandoen en bij vele lelieklanten en -relaties langsgaan met de promotiebus. Op deze bus staan twee ‘highlights’ van de veredelaars in de schijnwerpers. Voor Royal van Zanten is dit de mooie, lange rijkbloeiende roze OT met de naam ‘Master’ en voor De Jong Lelies is dit de warm-oranje dubbelbloemige Aziaat met de naam ‘Scoubidou’.

“Het wordt een bijzondere week”, aldus Natasja van Ruiten, marketingspecialist Hobaho. “Een keer geen huisshow opbouwen, maar juist de klanten zelf bezoeken op hun eigen locatie. In ons huidige jubileumjaar hebben we veel tegenslag gehad in de uitvoering van onze plannen vanwege de coronamaatregelen. Bij de plannen draait het voornamelijk om onze klanten, want zij zijn de motor van onze organisatie. De veredelaars De Jong Lelies en Royal van Zanten waren direct enthousiast en door flyers achter te laten en een mooi boeket laten zij de klanten kennismaken met hun nieuwe rassen.”
Met de Hobaho lelieweek ‘on tour’ zullen er dit jaar geen lelies te zien zijn of activiteiten plaatsvinden in Lisse.

Uit de krant